Obecný postup a garanti ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Obecný postup pro zadávání, vypracování a zveřejnění vysokoškolských kvalifikačních prací bakalářské a dizertační práce na 3. LF UK ****************************************************************************************** * Seznam pověřených pracovišť - garantů ****************************************************************************************** - pro vypisování VŠKP na 3. LF za studijní programy *========================================================================================= * Bakalářské práce *========================================================================================= Bakálářský studijní program Ošetřovatelství: Studijní obor: Všeobecná setra – koordinátor Ústav pro ošetřovatelství Bakálářský studijní program Specializace ve zdravotnictví: Studijní obor: Fyzioterapie - koordinátor Klinika rehabilitačního lékařství Studijní obor: Veřejné zdravotnictví - koordinátor Katedra preventivního lékařství Studijní obor: Dentální hygienistka - koordinátor Stomatologická klinika *========================================================================================= * Dizertační práce *========================================================================================= Doktorské studium v Biomedicíně – koordinátor proděkan pro vědu a výzkum, administrativa o a výzkum Fakultní koordinátor pro ukládání e-verzí a povinných souborů k nim  - Tomáš Pajl ****************************************************************************************** * Postupy ****************************************************************************************** *========================================================================================= * I.  ZADÁNÍ TÉMATU PRÁCE *========================================================================================= 1.Nová témata pro platný akademický rok vypisují vedoucí práce, pověření pracovníci za pří pracoviště nebo garanti prostřednictvím webové aplikace Studentského informačního systém "http://is.cuni.cz/studium"] (Vypisování témat) dle výzvy koordinujících pracovišť pro V se vypsané téma ihned objeví v SIS v modulu Výběr práce - jako nezadané práce, ze kterýc může zvolit. 2.Student si může domluvit vlastní téma práce individuálně po domluvě se svým vedoucím prá 3.Každé téma však musí být nahlášeno příslušným garantům, které téma schválí a současně za (viz bod II. 5). *========================================================================================= * II.  VÝBĚR TÉMATU – PŘIHLÁŠENÍ STUDENTŮ K TÉMATU (k nezadané práci) *========================================================================================= 1.Výběr tématu je možný 2 způsoby. 2.Student se po přihlášení do SIS v aplikaci Výběr práce si sám vybere z nabízených volnýc (nezadané téma) jedno téma a přihlásí se k němu (zarezervuje si) tlačítkem „Přihlaš k pr vedoucí práce zadání téma přes SIS nepotvrdí, může se z něj odhlásit a přihlásit se k ji Pokud vedoucí práce či koordinující pracoviště pro VŠKP požaduje potvrzení, lze jej vyti systému. 3.Student si může vybrat (zarezervovat) pouze 1 téma. 4.Po přihlášení studenta k vypsanému tématu je zasláno vedoucímu práce automatické upozorn (pokud má uveden e-mail) o přihlášení studenta k práci. 5.Student si může po dohodě s vedoucím práce domluvit vlastní téma. V tomto případě by ved měl do SIS zadat a přidělit studentovi. Alternativou je vyplnění formuláře [ URL "3LF-31 formular_sis.doc"] , který se předává na garantující pracoviště ke schválení a v kopii v případně fakultnímu koordinátorovi. 6.Informace o SIS [ URL "3LF-317.html "] , jak se přihlásit a časté otázky ke Studijnímu i systému. *========================================================================================= * III.  VÝBĚR TÉMATU – PŘIDĚLENÍ v SIS *========================================================================================= 1.Po přihlášení studenta k tématu (rezervaci) v SIS musí vždy téma potvrdit vedoucí práce (Vypisování témat), toto může provést i garant oboru či studijní oddělení. *========================================================================================= * IV.  ZMĚNA NÁZVU TÉMATU v SIS *========================================================================================= 1.Změny názvu tématu po dohodě s vedoucím práce si může student opravit v SIS. 2.Název i anglický název tématu v SIS musí naprosto shodný s názvy ve finální tištěné a el práce, protože ze SIS se téma práce tiskne přímo na dodatek k diplomu studenta. *========================================================================================= * V. ODHLÁŠENÍ SE OD TÉMATU PRÁCE v SIS *========================================================================================= 1.V případě, že téma práce není ještě potvrzeno - přiděleno, může student si v aplikaci Vý přihlášení téma sám odhlásit. 2.V případě, že téma je již studentovi potvrzeno - přiděleno, může téma vymazat pouze gara fakultní koordinátor nebo studijní oddělení. *========================================================================================= * VI. VYHOTOVENÍ PRÁCE *========================================================================================= 1.Přesné obsahové specifikace pro vypracování práce zadává studentu vedoucí práce nebo pov pracoviště. 2.Doporučení k formální a grafické úpravě zpracovávané práce, grafická šablony jsou vystav návody, šablony [ URL "3LF-318.html "] . V případě dizertačních a habilitačních prací po informace oddělení vědy a výzkumu. *========================================================================================= * VII. POTVRZENÍ K ZÁPOČTU - pokud je vyžadováno *========================================================================================= 1.Ze SISu lze vytisknout již předvyplněné potvrzení o řešeném tématu VŠKP a to pouze po př aplikaci Výběr práce. Nebo je možné stejné avšak prázdné potvrzení k vyplnění stáhnout v fakulty - Studium [ URL "3LF-48.html "] . *========================================================================================= * VIII. ODEVZDÁNÍ PRÁCE PŘED OBHAJOBOU *========================================================================================= 1.Konečnou verzi práce v tištěné a totožné elektronické podobě student odevzdává vedoucímu dostatečným časovým předstihem pro vypracování všech posudků. 2.1 tištěný výtisk práce je student povinen odevzdat garantujícímu pracovišti a to nejméně obhajobou a to včetně posudku od vedoucího práce. 3.Naprosto identickou elektronickou verzi své práce s tištěnou student uloží také do SIS a týden před obhajobou a to v 1 souboru ve formátu PDF a potvrdí tlačítkem odevzdat. Po od kontrola na plagiát. 4.Pro studijní oddělení je nutné vytisknout potvrzení ze SIS ke své práci (po přihlášení – Výběr práce – moje práce) a podepsané odevzdat studijnímu oddělení. 5.Vedoucí a oponenti vloží do SIS posudky k práci a to nejméně 3 pracovní dny před obhajob *========================================================================================= * IX. ZVEŘEJNĚNÍ PRÁCE PŘED OBHAJOBOU *========================================================================================= 1.Práce v tištěné podobě je zpřístupněna nejméně jeden týden před obhajobou na koordinujíc pracovištích. *========================================================================================= * X.  ZÁPIS VÝSLEDKŮ OBHAJOBY *========================================================================================= 1.Zápis výsledků obhajoby práce předkládá předseda příslušné komise studijnímu oddělení ob 2.Studijní oddělení a oddělení vědy a výzkumu tyto výsledky zapisuje do Studentského infor včetně informace o datu obhájení práce a protokolu z obhajoby.. 3.Po obhajobě může student přípojit do SIS eventuelní opravy, tzv. errata a to nejpozději obhajobě. 4.Po obhajobě fakultní koordinátor do 20 dnů zkontroluje všechny soubory v SIS k práci, za kompletaci a práci finalizuje. *========================================================================================= * XI.  ZPŘÍSTUPNĚNÍ PRÁCE PO OBHAJOBĚ *========================================================================================= 1.V tištěné podobě jsou práce zpřístupněny na obvyklých místech (pracoviště garantů oborů) 2.Elektronická verze, včetně všech připojených souborů jsou po finalizaci fakultním koordi přeneseny do Repozitáře UK a po 21 dnech zveřejněny.